5x06 - The Cautionary Tale Of Numero Cinco

Här pratas det om Angel Säsong 5

1-10 jag väntar med spänning

1
3
8%
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
5
14%
5
9
24%
6
6
16%
7
8
22%
8
2
5%
9
0
Inga röster
10
4
11%
 
Antal röster : 37

Inläggav Averno » lör nov 18, 2006 9:52

caffeineaddict skrev:Några galningar kommer även att hävda att Angel är bättre än Buffy, men det kommer jag aldrig gå med på!


Aj aj aj.. Kanske kan fixas med lite lobotomi på träffen ????

Usch.. Detta känns jobbigt.. Jag tycker inte tillräckligt mycket om Angel för att vilja kasta ut allt för mycket pengar..

Äh. Den var lugn att få tag i.. Beställde däremot film för 1900:- så Angel får nog vänta.. Det är inte lätt att vara manisk samlare..

Jag tackar för dina råd och sniker kanske till mig en R3 box framöver..
~~From beneath you, it devours~~

Min DVDsamling
Användarvisningsbild
Averno
Minion
 
Inlägg: 170
Blev medlem: 06 okt 2006
Ort: Nödinge

Inläggav caffeineaddict » lör nov 18, 2006 10:05

Averno skrev:Jag tycker inte tillräckligt mycket om Angel för att vilja kasta ut allt för mycket pengar..


Menar du karaktären Angel? För jag tror inte det finns någon som inte tycker han blir mångfaldigt bättre och intressantare under serien Angels gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tinwiel » lör nov 18, 2006 13:05

Averno, Angel är inte lika bra som Buffy (enligt mig alltså) men den är definitivt värd en titt. Säsong 5 är min favorit men jag tycker INTE att du bara ska se den, utan det finns många bra avsnitt i dom tidigare säsongerna också. Några RIKTIGT BRA. Eller skitbra skulle man också kunna säga. :)

Numero cinco är ett av dom sämsta avsnitten på hela serien...
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Glorificus » sön nov 19, 2006 6:39

Och då hoppar jag in och skriker neeeej! Numero Cinco är så bra!! Ett av mina favoritavsnitt i serien. :)

Averno, det är ju en av de galnare aspekterna med Buffyverse att alla fans tycker extremt olika om både bästa avsnitt och säsonger och serier och pairings, osv. Så köp! Se själv! ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Murnau » tor dec 14, 2006 17:53

Glorificus skrev:Och då hoppar jag in och skriker neeeej! Numero Cinco är så bra!! Ett av mina favoritavsnitt i serien. :)


Det här avsnittet känns verkligen helt fel på alla möjliga sätt. Det är alldeles för annorlunda jämfört med avsnitten både innan och efter, även för att vara ett stand-alone avsnitt, och det passar liksom inte in i säsongen överhuvudtaget. När jag ser det här avsnittet så undrar jag nästan om jag har hamnat i en annan serie.

Visserligen har jag nog inte sett om det här avsnittet sen typ väldigt längesen, så jag kanske får ge det en ny chans någon dag när jag känner mig lite openminded, men bäst i serien? nja... Vad är egentligen charmen med det här avsnittet Glorificus?
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav Glorificus » lör dec 16, 2006 14:02

Murnau skrev:Visserligen har jag nog inte sett om det här avsnittet sen typ väldigt längesen, så jag kanske får ge det en ny chans någon dag när jag känner mig lite openminded, men bäst i serien? nja... Vad är egentligen charmen med det här avsnittet Glorificus?

Murnau! Kul att se dig här. :)

Jag kan tycka att temat med hjältegrejen kan bli lite smörigt i vissa delar av avsnittet, men annars tycker jag om allt. Kanske just att det är så udda spelar in. En gammal man som var en mexikansk brottare och nu har hand om postvagnen på W&H. :D Och framför allt alla flashbacks är ju geniala... Me los llamo mucho! Eller nåt.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Murnau » lör dec 16, 2006 17:26

Glorificus skrev:Och framför allt alla flashbacks är ju geniala... Me los llamo mucho! Eller nåt.


Hur läser du ut den spanska meningen? Jag kallar mig själv ofta för flashbacks? :D

Får återkomma med en närmare kommentar om flashbacksen när jag har sett om avsnittet.
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav eriked » lör dec 16, 2006 20:34

Glorificus skrev:Och framför allt alla flashbacks är ju geniala... Me los llamo mucho! Eller nåt.
Kan hålla med om att de är snyggt gjorda men... avsnittet som helhet. Hmm... Gillade det mer andra gången än första.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör dec 16, 2006 20:51

OMG.... 4 st har gett avsnittet 10 p. Det har jag inte sett förut. Ja där ser man. :eek:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav noike » lör dec 16, 2006 20:53

Tinwiel skrev:OMG.... 4 st har gett avsnittet 10 p. Det har jag inte sett förut. Ja där ser man. :eek:

Nästan så att man blir lite mörkrädd.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinwiel » lör dec 16, 2006 20:58

noike skrev:
Tinwiel skrev:OMG.... 4 st har gett avsnittet 10 p. Det har jag inte sett förut. Ja där ser man. :eek:

Nästan så att man blir lite mörkrädd.


Ja. Lite? Inte bara lite. Inte snöar det heller. Konstigt allting.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör dec 16, 2006 23:11

Detta är nog det avsnittet jag gillar minst av Angel. Under min omtitt av serien som jag nyligen haft så stängde jag till och med av avsnittet efter typ halva och satte på nästa istället. Detta avsnittet är nog någonstans där nere med t.ex Beer Bad om man rankar Joss-Verse. Ett riktigt tråkigt avsnitt!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör dec 16, 2006 23:17

HeY skrev: Detta avsnittet är nog någonstans där nere med t.ex Beer Bad om man rankar Joss-Verse. Ett riktigt tråkigt avsnitt!

Så dåligt är inte Beer Bad!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Garim » lör dec 16, 2006 23:49

noike skrev:
HeY skrev: Detta avsnittet är nog någonstans där nere med t.ex Beer Bad om man rankar Joss-Verse. Ett riktigt tråkigt avsnitt!

Så dåligt är inte Beer Bad!


Tycker inte jag heller. Det har en del roliga kommentarer...
(spoiler Beer Bad) Xander: Nothing can defeat the penis!
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Glorificus » sön dec 17, 2006 2:24

Murnau skrev:
Glorificus skrev:Och framför allt alla flashbacks är ju geniala... Me los llamo mucho! Eller nåt.


Hur läser du ut den spanska meningen? Jag kallar mig själv ofta för flashbacks? :D

*dör av skratt*
Jag satt länge och tänkte att nåt var fel med meningen. Jag skyller på att min franska kommer före min spanska. :P Men det är ju lite skillnad på llamar och querer, ja. :D

I morgon ska jag se om Numero Cinco och återkomma med fler argument för varför jag ofta kallar mig för flashbacks.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav A bear » sön dec 17, 2006 3:02

HeY skrev:Detta är nog det avsnittet jag gillar minst av Angel. Under min omtitt av serien som jag nyligen haft så stängde jag till och med av avsnittet efter typ halva och satte på nästa istället. Detta avsnittet är nog någonstans där nere med t.ex Beer Bad om man rankar Joss-Verse. Ett riktigt tråkigt avsnitt!

DISSAR DU BEER BAD?!?

(Och "Numero Cinco" är långtifrån det sämsta Angelavsnittet. Det är inte ens det sämsta s5-avsnittet ("Harm's Way"). Det är inte BRA, men...)
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tinwiel » sön dec 17, 2006 12:57

Pffft. Harm's way är inte bra, men det är bättre än Numero Cinco. Jo! :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Murnau » sön dec 17, 2006 17:50

Glorificus skrev:
Murnau skrev:
Glorificus skrev:Och framför allt alla flashbacks är ju geniala... Me los llamo mucho! Eller nåt.


Hur läser du ut den spanska meningen? Jag kallar mig själv ofta för flashbacks? :D

*dör av skratt*
Jag satt länge och tänkte att nåt var fel med meningen. Jag skyller på att min franska kommer före min spanska. :P Men det är ju lite skillnad på llamar och querer, ja. :D


Det hade nog iofs blivit ganska rätt om du bara hade tagit bort dubbel-L:et, så du var ju inte så långt ifrån. Spanska kan vara delicado!
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav HeY » mån dec 18, 2006 10:17

A bear skrev:
HeY skrev:Detta är nog det avsnittet jag gillar minst av Angel. Under min omtitt av serien som jag nyligen haft så stängde jag till och med av avsnittet efter typ halva och satte på nästa istället. Detta avsnittet är nog någonstans där nere med t.ex Beer Bad om man rankar Joss-Verse. Ett riktigt tråkigt avsnitt!

DISSAR DU BEER BAD?!?

(Och "Numero Cinco" är långtifrån det sämsta Angelavsnittet. Det är inte ens det sämsta s5-avsnittet ("Harm's Way"). Det är inte BRA, men...)


Jag gillade första halvan av Beer Bad, sen blev det bara...löjligt :rolleyes:

Jag gillar Harm's Way, tycker det är riktigt kul avsnitt; Numero Cinco är mycket sämre. Jag gillar verkligen det inte, och jag kan inte komma på ett annat Angel avsnitt som jag tycker är så ointressant (för att formulera mig mer positivt än dåligt/tråkigt) som detta.
Likadant är det med Beer Bad, jag kan inte komma på ett annat avsnitt av Buffy som är så ojämt.

EDIT: På tala om BB så verkar jag inte vara den enda som inte gillar avsnittet, gick in och läste i tråden och de flesta inläggen var riktigt dålig kritik. Läste både "skräpavsnitt", "seriens sämsta" och "tunt som lackmuspapper". Det finns bra repliker och jag gillar Willow/Parker, det kan jag inte förneka, men om man kollar på Buffys standard så var det långt ifrån det!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån dec 18, 2006 11:26

HeY skrev:Jag gillar Harm's Way, tycker det är riktigt kul avsnitt; Numero Cinco är mycket sämre. Jag gillar verkligen det inte, och jag kan inte komma på ett annat Angel avsnitt som jag tycker är så ointressant (för att formulera mig mer positivt än dåligt/tråkigt) som detta.

"She"? "Expecting"? "Shiny Happy People"? (Varför sitter jag och försvarar "Numero Cinco" förresten?)

HeY skrev:EDIT: På tala om BB så verkar jag inte vara den enda som inte gillar avsnittet, gick in och läste i tråden och de flesta inläggen var riktigt dålig kritik.

Att du inte är ensam om att ha fel gör inte att du har mindre fel. :P
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav HeY » mån dec 18, 2006 21:39

A bear skrev:
HeY skrev:Jag gillar Harm's Way, tycker det är riktigt kul avsnitt; Numero Cinco är mycket sämre. Jag gillar verkligen det inte, och jag kan inte komma på ett annat Angel avsnitt som jag tycker är så ointressant (för att formulera mig mer positivt än dåligt/tråkigt) som detta.

"She"? "Expecting"? "Shiny Happy People"? (Varför sitter jag och försvarar "Numero Cinco" förresten?)

HeY skrev:EDIT: På tala om BB så verkar jag inte vara den enda som inte gillar avsnittet, gick in och läste i tråden och de flesta inläggen var riktigt dålig kritik.

Att du inte är ensam om att ha fel gör inte att du har mindre fel. :P


She tycker jag är lite mystiskt och jag gillar det dära klinget (eller vad man ska kalla det) som är i slutet när han pratar med "she".
Expecting är ju riktigt kul ju! Cordy är äckling när hon dricker blod!
SHP är inte bra (inte dåligt heller), men bättre än Numero Cinco!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis aug 07, 2007 23:36

Jag var och duschade nyss och AKS kommentar om förra avsnittet ("Det är med skräckblandad... skräck jag ser fram emot nästa avsnitt.") gjorde att jag kom att tänkla på en sak om det här när tvålen sved till i ögat.

(Det värsta är nog att det var i duschen. Kunde jag inte få tänka på något trevligt där? Men nej, fula spandexmasker... Sämsta duschningen i år. Närapå årtiondet, men jag hade en sämre förra året då slog jag i huvudet.)

Det här med att en avdankad hjälte som givit upp, och det är först när han börjar slåss igen som hans gamla (döda) vänner kommer och hjälper honom. Och det är först då han finner frid. Det är en bra idé eftersom Angel har börjat bli lite likgiltig och axelryckande inför allt och se mellan fingrarna ibland på saker han inte borde. Men, eh, vad hjälper det när det fumlas bort så här.

Hade det varit dåligt så hade det varit en sak, men de har tänkt lite och undviktigt en del fallgropar. Och gjort det ointressant och trist. Jag hatar trist, hellre dåligt än tråkigt.

(Inför nästa dusch har jag skriftligen skickat in blanketter på att jag vill tänka på vackra kvinnor i stickade tröjor och strumpor. För tusan!)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » tis aug 07, 2007 23:48

noike skrev:Jag var och duschade nyss och AKS kommentar om förra avsnittet ("Det är med skräckblandad... skräck jag ser fram emot nästa avsnitt.") gjorde att jag kom att tänkla på en sak om det här när tvålen sved till i ögat.


Man kan ju faktiskt säga att du tänkte på mig litegrann i duschen, n'est pas? Inledningsvis i alla fall.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » tis aug 07, 2007 23:49

AKS skrev:
noike skrev:Jag var och duschade nyss och AKS kommentar om förra avsnittet ("Det är med skräckblandad... skräck jag ser fram emot nästa avsnitt.") gjorde att jag kom att tänkla på en sak om det här när tvålen sved till i ögat.


Man kan ju faktiskt säga att du tänkte på mig litegrann i duschen, n'est pas? Inledningsvis i alla fall.

Hmmm. Det har du rätt i, retroaktivt gör det upplevelsen bättre. Mer tvål!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » tis aug 07, 2007 23:50

Yay, jag retroaktiverade din duschupplevelse på positivt sätt!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » tis aug 07, 2007 23:56

Och med tanke på att det handlade om det här avsnittet var det inte dåligt gjort.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons aug 08, 2007 0:01

Yay me! Trots din "positiva" upplevelse så tror jag att jag skjuter upp detta till imorgon. Av nån underlig anledning så har jag ingen större lust att se detta avsnitt...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » ons aug 08, 2007 0:03

Men om du ser det nu så är det avklarat sedan. Varför dra ut på det?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons aug 08, 2007 0:34

Ja, den där plåstertekniken skulle jag ju ha kört. Men jag ska upp tidigt imorgon (för att vara ledig alltså) så nu hinner jag inte. Usch, kan bli svårt att komma igång med Angeltittandet imorgon, men jag får ladda mentalt under dagen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons aug 08, 2007 19:02

Fy fan. Finns inte så mycket mer att säga. Tillsammans med I Robot, You Jane det tråkigaste avsnittet i Buffyverse. She och Happy Anniversary är roligare att se. Det säger en hel del.

Skönt att det är gjort nu.

1 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron