Om något, vad saknade ni i Angel? (**SPOILER HELA SERIEN**)

Här pratas det om Angel Säsong 5

Inläggav Oxytocin » mån jul 02, 2007 10:46

I de första säsongerna av Angel satt jag och undrade om inte Buffy eller åtminstone Giles skulle vara med... De saknade jag. Och sen återkommande Giles under seriens gång. Men egentligen inte, det var mest nåt jag funderade på bara. Hur det skulle vara med honom och Wesley som team.
Men ska jag välja mellan Wesley och Giles blir det ju, som ni kan ana Wesley! Alla gånger!

Och Cordelia.... När hon var kocko/Jasmine saknade jag den riktiga Cordelia och sen när hon inte var med längre. Me love Cordelia.
Always bring a banana to a party!
Användarvisningsbild
Oxytocin
Big Bad
 
Inlägg: 1363
Blev medlem: 24 okt 2006
Ort: Stora människobyn

Inläggav Vaygr » sön jul 08, 2007 17:55

Om det blivit en säsong 6 så hade säsong 5 inte slutat som den gjorde man kan undra hur annorlunda det hade blivit men jag hade gärna haft Wesley kvar.
Älskade Illyria så henne hade jag velat ha kvar.
Faith fick gärna bli en regular, önskade alltid det när jag såg säsong 1 av Angel, hoppades verkligen =)
Mer Angelus, mer Spike så vi får se om han är på väg att bli en hjälte, och Shanshu är ju hans nu när Angel skrivit under kontraktet.
Ett nytt starkt kärleksintresse för Angel som vänder upp och ner på saker.

Aja, det är sånt här man kan tänka på om nätterna, sömnlös.
Serien fick ett riktigt bra slut, men det var inte klart, berättelsen fick inte berättas som den skulle, skaparna och publiken vet det. Angel blev bara bättre med tiden.
Vaygr
Demon Fodder
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 07 jun 2007

Inläggav adolvsson » sön jul 08, 2007 18:20

Vaygr skrev:Om det blivit en säsong 6 så hade säsong 5 inte slutat som den gjorde

Jo, i stort sett. Den enda riktigt stora förändringen efter nerläggningsbeslutet var väl just Wesleys död. Annars så var slutet som planerat med en sjätte säsong i åtanke.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron