Nej, det var inte avsnittet vi hade "väntat" på efter Destinys grymma cliffhanger. Ingen Lindsey. Inte ens någon Eve... MEN...
Det här var charmigt, roligt och underhållande utav bara helsike!
 Jag vet att många eftersöker arc, och normalt sett är jag en av dem, men det här tyckte jag var så pass skoj att jag inte vill klaga för mycket. Harmonys Zeppo-avsnitt!
 Jag vet att många eftersöker arc, och normalt sett är jag en av dem, men det här tyckte jag var så pass skoj att jag inte vill klaga för mycket. Harmonys Zeppo-avsnitt!
På en något mer dramatisk och viktig punkt så gillar jag Spikes anledning att slutligen inte söka upp Buffy... Det är något antiklimaktiskt att dyka upp från ingenstans efter att ha dött i en blaze of glory för att rädda världen. Och som han ju själv insåg i sina sista pre-blaze-sekunder, hon älskar honom inte. Inte på det sättet.

. Fann inget nöje i det här avsnittet. Känns bara som att Angelcrewet går på tomvarv ibland pga att de måste fylla ut med standalone-avsnitt då de inte får ha någon riktig arc....
 . Fann inget nöje i det här avsnittet. Känns bara som att Angelcrewet går på tomvarv ibland pga att de måste fylla ut med standalone-avsnitt då de inte får ha någon riktig arc....