svar från tv-kanaler

I detta forum hör allmänna diskussioner om Firefly och Serenity hemma.

svar från tv-kanaler

Inläggav Namob » mån jul 10, 2006 16:51

Hellu

Tänkte bara meddela att jag mailat och ringt till tv5, tv3 och tv4 om att de borde sända serien. Har fått svar från samtliga och där verkar kanal 5 vara mest intresserade eftersom de räknar med att Buffy-tittarna gärna stannar kvar och tittar på firefly.

Har också pratat med en snubbe jag känner på 4:an som skulle framföra till producenterna på kanalen att sända serien.

Vore nog inte så dumt om vi kunde samla ihop en bunt "namnunderskrifter" eller motsvarande och ligga på lite mer i ämnet. 8)
Namob
Demon Fodder
 
Inlägg: 19
Blev medlem: 30 jun 2006
Ort: Västerås

Inläggav Illyria » mån jul 10, 2006 17:00

Har Tv4:s rättigheter gått ut för serien?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Namob » mån jul 10, 2006 20:50

Illyria skrev:Har Tv4:s rättigheter gått ut för serien?


Ingen aning, är av mindre betydelse. Min avsikt var mera att uppmärksamma kanalerna på att serien och filmen finns. Om någon kanal sedan får för sig att sända, fine.

Många bäckar små...
Namob
Demon Fodder
 
Inlägg: 19
Blev medlem: 30 jun 2006
Ort: Västerås

Inläggav Garim » tor jul 13, 2006 16:10

Namob skrev:
Illyria skrev:Har Tv4:s rättigheter gått ut för serien?


Ingen aning, är av mindre betydelse. Min avsikt var mera att uppmärksamma kanalerna på att serien och filmen finns. Om någon kanal sedan får för sig att sända, fine.

Många bäckar små...


Bra jobbat! Fortsätt att informera om hur det går. Nog för att man kan anta att alla browncoats i Sverige redan äger dvd-boxen, men det skadar ju inte att få fler att se... Och kommer det på en hyfsat stor kanal, så kan man ju tipsa typ alla man känner :D
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav ftwtysken » sön sep 03, 2006 18:39

exakt, och det är lättare att få dem att se på TV än att låna ut skivorna verkar det som (jag har försökt) men en del är för tjurskalliga för deras eget bästa
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion
 
Inlägg: 427
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Alingsås


Återgå till Allmänt om Firefly



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare