Nytt premiärdatum för Serenity! :(

I detta forum hör allmänna diskussioner om Firefly och Serenity hemma.

Inläggav adolvsson » tis aug 16, 2005 18:22

Zaxx skrev:Vaddå, heter det Alvesta? Trodde det var ett påhittat namn ;)

Det är mitt smeknamn på hålan. Att säga "Alvesta Badlands" blir liksom lite, tja, överflödigt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » tor aug 18, 2005 16:51

I slutet av september är det dags för förhandsvisningarna i Sthlm, Gbg och Malmö, enligt Angelika på Access.

Goda Nyheter för oss Joss-freaks.
”Serenity” kommer att förhandsvisas i Malmö i slutet av september!
Samma sak kommer att hända i Stockholm och Göteborg vid ca samma tidpunkt.
Detta är ”insider information” och inte många vet detta men att det blir av är väldigt säkert.
Jag kommer att lägga ut mer info om detta så fort jag vet det.


Jag rapporterar om hon delar med sig av någon mer info. ;)
(Och nej, hon vill inte avslöja sin källa...)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav gaspode » tor aug 18, 2005 17:07

Slutet av september är grymt mycket trevligare än 25:e November. Jag SKA ha biljetter till det här.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Off » tor aug 18, 2005 17:18

Då ska man till göteborg i september alltså.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Zaxx » tor aug 18, 2005 18:03

Alltså.. vi går på samma då allihop... GBG gänget iallfall :D
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Glorificus » mån sep 12, 2005 0:09

Angelika på access skriver:

Förhandsvisningen jag pratar om är alltså i Malmö den 29 sept kl 21 15 på en biograf som inte är bestämd ännu. Dom som min Star Trek-förening medarrangerar förhandsvisningen med väntar på att SF och Sandrews skall bestämma vem som skall visa den. När det väl är gjort det så vet vi exakt vilken biograf det blir och om datumet blir det som är förhandsbokat.

Jag börjar bli lite nervös för att vi inte lyckas fylla dom 150 platser som salongen har när detta beslut tar så himla lång tid. Blir förhandsvisningen ett misslyckande är det inte bra för filmens framtid, så okej jag är väldigt orolig för att salongen inte blir fylld.
Därför läcker jag all denna egentligen hemliga info här och hoppas att allt löser sig till slut. När det väl gör det så skriver jag en helt ny tråd med all info till Malmö-visningen och de andra (Göteborg och Stockholm) städerna samt med länkar till deras respektive arrangörer så ni som skall hänga på där kan hitta information om vilka jippon som hittas på där.
Vi i Malmö kommer att klä ut oss i cowboy-kläder och träffas typ en halvtimme innan utanför bion och synas för att göra reklam för filmen.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Illyria » mån sep 12, 2005 0:23

Får jag inte tag på biljetter till filmfestivalen är visningen i Malmö helt klart intressant ivarjefall.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Tinwiel » mån sep 12, 2005 0:38

Och hur får man tag på biljetter till denna visning i Göteborg, undrar då jag? När nån vet, kan ni ju posta det här... :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav JoeSweden » mån sep 12, 2005 3:40

Tinwiel skrev:Och hur får man tag på biljetter till denna visning i Göteborg, undrar då jag? När nån vet, kan ni ju posta det här... :)


Jag väntar också på information från UIP om när de besämt sig. De måste ju ske till veckan om man ska hinna få ut "the signal" liksom. UIP har samarbete med mig och Angelica, på var sitt håll, men de ville inte gå ut med detta än. När all information finns säger jag till och då kommer det att finnas under "Förhandsvisningar" på www.hittarivertam.nu och jag hoppas vi kan få er hjälp att sprida den webadressen till så många som möjligt som inte hänger på detta forum. Nämn det på andra forum ni är på, berätta om filmen ni ser mest fram emot i höst(Serenity förstås!) Jag har en idé för de som tar sig till Lund, får se om det löser sig under veckan. Grejen är inte att få folk till "min" sida, utan till ett ställe där den mesta informationen finns samlad. UIP får mail från mig på måndag där jag frågar hur det ligger till.
Återkommer så fort som möjligt
"Make the signal go further!" [b]
Användarvisningsbild
JoeSweden
Minion
 
Inlägg: 173
Blev medlem: 05 jul 2005
Ort: Gävle

Inläggav Tomas » mån sep 12, 2005 10:37

Låter ju underbart med 3 förhandsvisningar förutom filmfestivalen.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav Lipton » fre sep 16, 2005 10:30

Angelika på Access
Vi i Malmö kommer att klä ut oss i cowboy-kläder och träffas typ en halvtimme innan utanför bion och synas för att göra reklam för filmen


Man kan ju börja undra om de är någon typ av sektbildning där i Malmö.

Kommer Serenity att visas över hela Sverige sen eller? Jag hittar ingen info om det.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav JoeSweden » fre sep 16, 2005 14:52

Lipton skrev:Angelika på Access
Vi i Malmö kommer att klä ut oss i cowboy-kläder och träffas typ en halvtimme innan utanför bion och synas för att göra reklam för filmen


Man kan ju börja undra om de är någon typ av sektbildning där i Malmö.

Kommer Serenity att visas över hela Sverige sen eller? Jag hittar ingen info om det.


Det finns inget info för inget är bestämt än. På SFs interna info står det "mindre släpp", men inga avtal är annu skrivna. Förhandsvisningarna kan(stryk det, ÄR) vara avgörande om det blir 15 kopior eller bara 5 om de floppar. Jämför med Star Trek filmernas visningar på bio, för de är så de tänker, och det är ju ändå ett känt varumärke. :(
"Make the signal go further!" [b]
Användarvisningsbild
JoeSweden
Minion
 
Inlägg: 173
Blev medlem: 05 jul 2005
Ort: Gävle

Föregående

Återgå till Allmänt om Firefly



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron