Glorificus skrev:Vilket datum släpps dvd:n? Har hört lite olika.
Yog-Sothoth skrev:SAFFRON!!!!!!! Först nu blev jag riktigt avundsjuk.
JoeSweden skrev:Yog-Sothoth skrev:SAFFRON!!!!!!! Först nu blev jag riktigt avundsjuk.
vi snackade litegrann och det visade sig att hon är svenskättad och hade en konstig svensk jultradition som kallades doppa, men som ingen svensk hon pratat med hade en aning om. hon blev så glad när jag förklarade att det var "dopp i grytan" och att det brukade vi också alltid ha. Så Hendricks-familjen var inte galen ändå.
Matt skrev:JoeSweden skrev:Yog-Sothoth skrev:SAFFRON!!!!!!! Först nu blev jag riktigt avundsjuk.
vi snackade litegrann och det visade sig att hon är svenskättad och hade en konstig svensk jultradition som kallades doppa, men som ingen svensk hon pratat med hade en aning om. hon blev så glad när jag förklarade att det var "dopp i grytan" och att det brukade vi också alltid ha. Så Hendricks-familjen var inte galen ändå.
Jag har en annan tradition jag brukar kalla doppa, inte nödvändigtvis en jultradition
Matt skrev:JoeSweden skrev:Yog-Sothoth skrev:SAFFRON!!!!!!! Först nu blev jag riktigt avundsjuk.
Jag har en annan tradition jag brukar kalla doppa, inte nödvändigtvis en jultradition
Jodokast skrev:Alla måste gå och se filmen så snart som möjligt helst i helgen!!!
Så att filmen får bra tryck i media!!! Recensionerna har ju varit lite ljumma men alla BUFFY och ANGEL fans måste verkligen mobilisera och se filmen så fort som möjligt!!!!!
Illyria skrev:Verkar släppas en R2UK dvd den 27 februari, finns ivarjefall att förbeställa på Amazon UK nu. Inget omslag ännu.
fripp21 skrev:Ett rykte angående eventuell fortsättning...
http://filmforce.ign.com/articles/673/673102p1.html
Citat:
"...Universal is planning a sequel film to Serenity that will be produced with and to broadcast premiere on the Sci Fi Channel, which is part of the NBC Universal family.
The project is said to be a lower budget undertaking streamlined for the small-screen."
Vad tycka om detta?
And it would be great for the Channel. Look at the numbers for Battlestar Galactica. A two-hour movie, or four-hour miniseries along the lines of Farscape’s Peacekeeper Wars would pull serious audience by cable standards. It would be a win all around.
Precis, det känns verkligen som det. Och den kommer ju garanterat sälja bra när den (tv-film, miniserie, whatever) släpps på DVD.And it would be great for the Channel. Look at the numbers for Battlestar Galactica. A two-hour movie, or four-hour miniseries along the lines of Farscape’s Peacekeeper Wars would pull serious audience by cable standards. It would be a win all around.
adolvsson skrev:att satsa på en ny serie i kortare säsongsformat á la BSG eller miniserie som med Peaxekeeper Wars.
LWes skrev:adolvsson skrev:att satsa på en ny serie i kortare säsongsformat á la BSG eller miniserie som med Peaxekeeper Wars.
Det var bara Battlestar Galactica's första säsong som var i kortare format. Andra säsongen kommer bli 20 avsnitt tror jag det var, och tredje likaså skulle jag tro.
Men varför skulle inte Sci-Fi Channel klara av att göra en ny Firefly serie i vanligt format, som inte är en tv-film, mini-serie eller kort tv-serie
Men jag tar vad jag än får. En tv-film skulle vara fantastiskt. En mini-serie ännu bättre o.s.v.
Illyria skrev:Serenity.DVDRip.XviD-DiAMOND
För alla som väntat på en bra dvd-rip.
Illyria skrev:Glory: vad hände med Frankrike?
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare