4x05 Supersymmetry

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

A-?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
2
10%
6
3
14%
7
10
48%
8
4
19%
9
0
Inga röster
10
2
10%
 
Antal röster : 21

Inläggav MiaMaria » tor jul 05, 2007 18:45

Egentligen så skiljer det ju inte så många år mellan Cordy och Connor, han är väl 17 nu och hon är 23 - det är 6 år vilket är nothing, mellan mina föräldrar skiljer det också det tror jag eller kanske 5? Men det hör ju egentligen inte hit, vad jag menar är att det skiljer ju inte egentligen så mycket, det som är äckligt är ju att Connor är Angels son och att han precis var bäbis :rolleyes:


Funderade just på hur gammal hon var, och det är ju inte så stor skillnad kan jag hålla med om. Men han var ju som sagt bebis nyss så det är lite konstigt ändå ;)
MiaMaria
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 26 maj 2007

Inläggav AKS » fre jul 06, 2007 1:18

Särskilt som hon så uppenbart tog på sig modersrollen i S3. Se ??-avsnittet då hon, Connor och Angel ligger på sängen. Jag bryr mig inte ett dugg om åldersskillnaden i detta fall. Det är det faktum att de var som son och styvmor som är extremt skeevy för mig. Men to each his own, men eww... :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » fre jul 06, 2007 1:40

Jag menade inte att jag tycker om det, snarare tycker jag det är ganska äckligt av just samma anledningar som du nämnde AKS, ville bara klargöra att om man kollar på ålder så är det egentligen inte så konstigt ... inte ifrån Connors sida iaf för han är ju faktiskt inte kär i en speciellt "older women".

Angående ??-avsnittet: 3x12 "Provider" är det som du syftade på, ifall någon undrade :rolleyes:
Senast redigerad av HeY fre jul 06, 2007 2:03, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre jul 06, 2007 1:46

Danke! Som sagt: var några år sen sist. Vilket är ett medvetet val. Nästa sommar kommer AtS att kännas shiny and new. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » ons aug 01, 2007 20:54

AKS skrev:Nästa sommar kommer AtS att kännas shiny and new. :)


Ah.

Okej, så det här avsnittet var faktiskt något bättre än jag mindes det. Jag får dock heller inte ihop detta med Seidel och boken. Det hade varit annorlunda om han gett henne boken som referensmaterial eller så, men nu... Men okej.

Lilah är avundsjuk! Och Wes får sig ytterligare en mental örfil då Fred säger att en av de saker hon älskar med Gunn är att han inte är kapabel att mörda människor. Synd bara att han sedan visar sig vara kapabel...

Inget strålande avsnitt detta och skeevy-skeevy då Connor kommer och håller om Cordy bakifrån.

6 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Echolls » fre jan 15, 2010 2:15

Rätt så tråkigt avsnitt stundtals, men det är väl okej ändå. Jag gillar Gunn och Fred ihop, de är söta. Men jag skulle mycket hellre skulle se henne med Wesley. Trevligt med några scener med de två tillsammans.

Cordy/Connor känns lite creepy.

Favoritcitat:
Angel: They talk about me in the chatty rooms?

Betyg: 5
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Inläggav HeavyAlex » sön aug 01, 2010 16:30

Ganska segt avsnitt tycker jag, har inte så mycket att säga om det förutom att jag inte gillar Cordy/Connor, känns bara helt fel..
Betyg: 5
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron