caffeineaddict skrev:Jag är kluven..
malavel skrev:Efter en bedrövlig inledning blir säsong 3 ruggigt bra i slutet. Från och med 'the father will kill the son' är allt helt vansinnigt bra.
caffeineaddict skrev:Ett par starka "standalones" också: That Vision Thing, Billy, Birthday och Waiting in the Wings.
För mig var det helt tvärtom, jag tyckte första delen av säsongen var bäst och att den blir för deprimerande efter 'the father will kill the son' eller rättare sagt så blir det mörkare från slutet av Waiting in the Wings som annars är ett underbart avsnitt.
Efter en bedrövlig inledning blir säsong 3 ruggigt bra i slutet. Från och med 'the father will kill the son' är allt helt vansinnigt bra. Och avslutningen är helt underbar!
Illyria skrev:Kort och gott: jag gillade säsong 3, förutom Angel+Cordy crapet.
Off skrev: Jag får rysningar i hela kroppen när jag ser på bilden där blodet rinner ner för Angel och droppar på filten. SÅ BRA!.
Illyria skrev:Jag gillar Angel bäst all by his lonesome, dark and brooding. Eller som Angelus
sus@n skrev:men jag skulle tycka att nu när Angel faktiskt är Angel och inte Angelus att han borde förstå istället för att göra som han gjorde och förstöra relationen mellan Connor och Angel.
latarmig skrev:Det är det som gör honom så avskyvärd. Han förstår mycket väl att Angel och Angelus inte är samma person - han bryr sig bara inte. Hade han dragit konsekvenserna av den skillnaden så hade han å andra sidan sett inte varit någon Big Bad alls.
VelocityBoy skrev:latarmig skrev:Det är det som gör honom så avskyvärd. Han förstår mycket väl att Angel och Angelus inte är samma person - han bryr sig bara inte. Hade han dragit konsekvenserna av den skillnaden så hade han å andra sidan sett inte varit någon Big Bad alls.
I mitt fall gör det honom frustrerande och irriterande... som tur var händer det en massa andra roliga saker som distraherar mig .
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare