Tob skrev:Fighterna då? mer blod! Fight i bar med vampyrer för tveklöst tankarna till inledningscenen i Blade, och då bleknar detta.
EDIT: Förbannat dumt att jämföra en hollywood produktion med en tvserie. Angel har givetvis andra kvaliteer.
Johannah skrev:Okej. Såg de två första avsnitten av säsong två igår natt. Idag har jag tittat på de restrerande 17. Ska snart se det sista av säsongen.
Jag älskar Connor, han är underbar. Fightscenen på klubben är underbar. Men vad fan Holtz! Skapligt irriterande! Nu måste jag rusa iväg och se 3x22. Skriver nog mer i den tåden.
Johannah skrev:Oh ja, jag avgudar den här serien. Trodde aldrig att någonting kunde slå BtVS, men det har Angel gjort.
Johannah skrev:Oh ja, jag avgudar den här serien. Trodde aldrig att någonting kunde slå BtVS, men det har Angel gjort.
Off skrev:Ahh join us. Angelanhängare är snyggare, smartare och mer sympatiska
VelocityBoy skrev:Off skrev:Ahh join us. Angelanhängare är snyggare, smartare och mer sympatiska
och mer blygsamma också
VelocityBoy skrev:Off skrev:Ahh join us. Angelanhängare är snyggare, smartare och mer sympatiska :)
och mer blygsamma också ;)
noike skrev:Angelisterna är mer "jag såg på lite Angel igår -- som för övrigt är världens bästa serie." Det är lite mer i förbigående så att säga.
Binchy skrev:Staackars lille Groo, hans Princess håller på att glida ifrån honom. Oh, well, good riddance!
Binchy skrev:Menar Holtz verkligen vad han säger om att Angel har mer att ge Connor än vad han själv har? Varför då förgifta Connors känslor för Angel, det visar ju inte på någon större kärlek gentemot Connor?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare