3x15 Loyalty

Säsong 3-debatter

Lämna ditt betyg!

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
1
5%
7
5
26%
8
9
47%
9
3
16%
10
1
5%
 
Antal röster : 19

Inläggav Garim » mån jun 18, 2007 14:04

AKS skrev:
noike skrev:och en mer strukturerad basic-dito offsite på
http://xyhm.nu/buffy/ för att göra det lite mer överskådligt för nytt folk.


Hey, den där har jag missat! Ska se om jag hinner avhjälpa problemet senare idag.


Ha. Nu har jag avhjälpt det för min del...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav AKS » sön jul 29, 2007 20:36

Wes, Wes, Wes... Jag tycker så fruktansvärt synd om honom i detta avsnitt samtidigt som: karl, varför berättar du inte för någon? Du går till Holtz och lyssnar på det fanskapet? Jag hatar verkligen Holtz. Han vet att Angel har en själ och tycks förstå vad det innebär, men tänker ändå döda honom. Visst, det var Angels händer som och tänder som mördade Holtz' familj, men det var inte Angel som gjorde det. Om jag råkar köpa en begagnad bil där nåt rattfyllo kört över nån på ett övergångsställ och dödat personen -- ska jag då straffas för det brottet? Hell no. Och man kan inte döda Angel för att Angelus kanske kommer att komma tillbaka. Dra åt helvete, Holtz!

Fred + Gunn = zzzzzzzzzzzzzzzz....

Ja, det var väl allt. Vill bara nämna slutscenen som är jäkligt bra och effektiv. Wes, sluta tänka så nu!

6 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » sön jul 29, 2007 21:29

Jag har aldrig gillat den talande hamburgaren i detta avsnittet. Det kanske är meningen att det ska vara komiskt, men jag ser det mer som lite barnsligt och den scenen skulle absolut inte övertala någon om att Buffy/Angel inte är b-serier :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Echolls » tis jan 05, 2010 0:31

Jag gillar det här avsnittet. Det är mycket Wesley vilket är bra, han är så grym här. Jag tror inte att han direkt har stuckit ut sen Billy, förutom när jag tyckt synd om honom angående Fred, men det är ju inte samma sak. Hela grejen med "The father will kill the son" är så obehaglig. Och självklart ska Wesley få bli lättad och tro att profetian inte stämmer precis innan jordbävningen.

Sahjan/Lilah och Gunn/Fred är bra också.

Favoritcitat:
Follower: Maybe we should cut out his tongue - send a message to Angelus.
Wes: Maybe. (Wes hauls back and hits the man, dropping him to the ground) Or perhaps you could lie on the floor and gag for a while.

Betyg: 7
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Inläggav HeavyAlex » sön jul 25, 2010 1:59

Bra avsnitt, gillar Sahjan.. ;D
Betyg: 7
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 3



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron