Noggster skrev:Steve från "My fat obnoxious fiance" var ju med! oj oj.. tänk om hon tjejen hade sett angel innan dom träffades.. fan va busted han hade varit.
CORDY: Yes! Just - keep it simple. One: you're not like other men. Two: there is no room in the workplace for romance.
FAKE ANGEL: Romance with Fred. So I'm a... (Looks down at his clothes) Obviously.
Binchy skrev:. Nåja, det blir väl bättre vid omtitten. Lite svaga vibbar av Anne Rices The Tale of the Body Thief.
Binchy skrev:Kul även när Old Angel tittar sig i spegeln och allt är suddigt. Been there, done that.
Tinwiel skrev:Binchy skrev:
Kul även när Old Angel tittar sig i spegeln och allt är suddigt. Been there, done that.
Haha. Varje gång jag tittar mig i spegeln utan glasögon.
Binchy skrev:Tinwiel skrev:Binchy skrev:
Kul även när Old Angel tittar sig i spegeln och allt är suddigt. Been there, done that.
Varje gång man ska sminka sig, till exempel. Jag får luta mig fram så jag nästan slår näsan i glaset för att se tydligt. Fast jag sminkar mig rätt sällan, det är så jobbigt att få bort det och vem skulle förresten se det här , katterna bryr sig ju inte och maken vet ju hur jag ser ut egentligen (svårt att förställa sig i nästan 18 år ).
Tinwiel skrev:Binchy skrev:Tinwiel skrev:Binchy skrev:
Varje gång man ska sminka sig, till exempel. Jag får luta mig fram så jag nästan slår näsan i glaset för att se tydligt. Fast jag sminkar mig rätt sällan, det är så jobbigt att få bort det och vem skulle förresten se det här , katterna bryr sig ju inte och maken vet ju hur jag ser ut egentligen (svårt att förställa sig i nästan 18 år ).
Så måste jag också göra när jag ska sminka mig... Det funkar bra när jag är själv men om man är hos en kompis och båda två ska trängas framför spegeln... Jag tar alltid upp mest plats för jag måste stå jättenära spegeln, istället för att stå en bit ifrån så att båda kan se sig själva.. Japp, är man närsynt och halvblind så är man.
Binchy skrev:Tinwiel skrev:Binchy skrev:Tinwiel skrev:Binchy skrev:
Så måste jag också göra när jag ska sminka mig... Det funkar bra när jag är själv men om man är hos en kompis och båda två ska trängas framför spegeln... Jag tar alltid upp mest plats för jag måste stå jättenära spegeln, istället för att stå en bit ifrån så att båda kan se sig själva.. Japp, är man närsynt och halvblind så är man.
Simma i badhus är också spex. Man får verkligen kolla in vad för färger det är i ens sällskaps baddräkter, för man ser ju inte deras ansikten tydligt nog för att känna igen dem. Och infoskyltar i badhuset ska man bara inte tala om, dem missar man ju med 100% säkerhet.
Binchy skrev:Simma i badhus är också spex. Man får verkligen kolla in vad för färger det är i ens sällskaps baddräkter, för man ser ju inte deras ansikten tydligt nog för att känna igen dem. Och infoskyltar i badhuset ska man bara inte tala om, dem missar man ju med 100% säkerhet.
Pazuzu skrev:När man som jag har relativt långt hår kan det bli problematiskt när det blåser ute och man cyklar. Det har hänt flera gånger att man varit mitt uppe i att passera en stor väg när man plötsligt inte ser någonting alls förutom hår. *dagens i-landsproblem*
Tinwiel skrev:Pazuzu skrev:När man som jag har relativt långt hår kan det bli problematiskt när det blåser ute och man cyklar. Det har hänt flera gånger att man varit mitt uppe i att passera en stor väg när man plötsligt inte ser någonting alls förutom hår. *dagens i-landsproblem*
Haha.. jag kan relatera till det. Inte för att jag har så långt hår men för att glasögonen immar ofta igen när man cyklar, eller blir fulla med regn. Då ser man inte så mycket heller.. Livsfarlig cyklist.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare