Matt skrev:malavel skrev:Ok avsnitt. Skip och Angels terminering av hjärnsnubben var extra bra. Betyg 6.
Håller med för en gångs skull.
My will prevents him from being heard. I mean there is only so many 'oh my god! The pain! Please make it stop!' that you can listen to before it starts to bug the crap out of you.
Gunn: Right. Cause why would I want to walk with a cute young woman on a beautiful night when I could be out hackin? and slayin? a ugly boil covered monster and getting myself killed.
Fred: I can?t apologize enough.
Gunn: Hey, I just follow orders, no matter how tough the job.
Någon här som aldrig tänkt samma sak? Den sentensen gäller dock inte mattek72, det är en sak som är säker. Han hade antagligen skurit av henne handen, för att säkert få tillräckligt med blod.Men are such babies!
jonas. skrev:ska darla få femlingar? eller e det någon liten demon unge?? magen är ju stor som en luftballong
JRT skrev:Avrättandet av hjärnsnubben påminner mig om repliken "I am pretty good at putting these through heads though" från s1 "She". Det var förvisso en kofot och inte ett armeringsjärn, men ändå.
VelocityBoy skrev:Fred är alltid bedårande
Binchy skrev:Damn, jag säger det igen, du har varenda replik i hela Buffyverse i huvudet. I am, as ever, in bewildered aw! (Fyra bröllop och en begravning.)
JRT skrev:Binchy skrev:Damn, jag säger det igen, du har varenda replik i hela Buffyverse i huvudet. I am, as ever, in bewildered aw! (Fyra bröllop och en begravning.)
I bewitch, I bother, I bewilder.
Binchy skrev:JRT skrev:Binchy skrev:Damn, jag säger det igen, du har varenda replik i hela Buffyverse i huvudet. I am, as ever, in bewildered aw! (Fyra bröllop och en begravning.)
I bewitch, I bother, I bewilder.
Mostly the two latter i presume.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare