3x01 Heartthrob

Säsong 3-debatter

Betygsätt Heartthrob

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
1
4%
6
4
17%
7
11
46%
8
4
17%
9
4
17%
10
0
Inga röster
 
Antal röster : 24

3x01 Heartthrob

Inläggav pfant » sön nov 02, 2003 20:24

Så, då var man igång med säsong 3 då. Heartthrob var väl en helt ok säsongsöppning. Man får se att det gått ett tag sedan händelserna i slutet av säsong 2, nya frisyrer (alltid kul), en ny karaktär (Fred) och slutet med Darla var ju riktigt kul.

Avsnittet i sig var väl kanske inte något av de bästa vi sett men får ändå en sjua av mig. Jag har på känn att jag kommer att gilla den här säsongen.
Användarvisningsbild
pfant
Minion
 
Inlägg: 176
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav malavel » sön jun 13, 2004 14:47

Å nej, inte mer Darla! :( I övrigt var avsnittet ok. Fred är underbar.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Nea » sön jun 13, 2004 22:31

Ett intressant avsnitt, med tanke på parallellerna mellan James/Elisabeth och Angel/Buffy. En förlust i båda fallen, men en reaktion från Angel´s sida som jag inte köpte helt och hållet. ME har spenderat så mycket tid på att bygga upp en kärlekshistoria utöver det vanliga mellan Buffy och Angel att James hade en poäng i det han sa på tåget.
James och Elisabeth, då. Så förälskade i varandra som två själlösa varelser rimligtvis kan tänkas vara.

spoiler "Buffy" s2
Tänker direkt på Spike och Dru i säsong 2, när jag ser dem. Samma omsorg för varandra, samma storslagna känslor.

James, i synnerhet är intressant, eftersom jag aldrig riktigt får "vampyr-vibbar" av honom. Inte egentligen. När vi ser honom med Darla och Angelus så är han uppslukad av kärleken till Elisabeth och när vi ser honom i nutid så är han uppslukad av hämnd över densamme. Jag undrar varför det är möjligt för de här två vampyrerna att känna så starkt för varandra? Det är förvånande att de kan hysa så starka känslor för varandra utan minsta tillstymmelse av en själ.

Vad gäller övriga events i avsnittet så gillar jag hur gänget är så bekväma med varandra i början (om vi inte räknar med Fred, då) och hur de alla kramar Angel när han kommer tillbaka. Plus, presenterna!

Jag gillar också att Cordy och Angel har kommit varandra så pass nära varandra under de sista åren att det är lättare för henne att "läsa" honom, medan det går helt över både Wes och Gunn´s huvuden. Kvinnlig intuition, kanske? *ler*

Scenen med Cordy och Phantom Dennis är jättesöt. Han är så omtänksam. Charisma gjorde även smärtan från visionen oerhört påtaglig i den här scenen. Starkt jobbat.

Vad gäller Fred, så irriterade hon mig rejält den första gången jag såg avsnittet men efter att ha sett om det ett par gånger så gillar jag henne betydligt mer. Jag har nog vant mig vid hennes galenskap vid det här laget.

Kul också när hon äntligen vågar sig ut ur rummet, men hamnar mitt i konfrontationen mellan James och Angel och blir tillsagd att gå tillbaka till rummet. :)

Tufft av Cordy att vägra lämna Angel´s sida. Hon skulle inte ha mycket att sätta emot om James fick tag i henne. Trots det stannar hon kvar. Modigt.

Sen har vi då Merl. Älskar Merl! En riktigt kul karaktär. Gillar skådespelarens röst och betoning.

Slutet med Darla... Ja, hakan nere på golvet i stort sett.
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav malavel » sön jun 13, 2004 22:40

Vem är Merl?
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » sön jun 13, 2004 22:46

malavel: Merl är den stackars hesa, gröna demonen som alla betalar eller torterar för att få information.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Nea » sön jun 13, 2004 22:46

malavel skrev:
Vem är Merl?


Han är demonen som ger info till gänget, mot skälig betalning förstås. Grön. Har ingen tunga.
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav caffeineaddict » sön jun 13, 2004 22:46

Nea: Hehe, det där var lite skojigt. :) Exakt samtidigt. Mycket vältajmat.
Senast redigerad av caffeineaddict sön jun 13, 2004 22:47, redigerad totalt 1 gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Nea » sön jun 13, 2004 22:47

caffeine - Du hann före. :)

Edit: Great minds, and all that. You know the rest.
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav malavel » sön jun 13, 2004 22:49

Ok, gillar inte honom.

Betyg för avsnittet: 6.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tis jun 15, 2004 21:38

Tycker det var en bra säsongsöppning.
Har alltid gillat på tillbakablickarna.
Tror inte Angel hade varit lika intressant karaktär om man inte fått tagit del av hans tidigare liv som Angelus.
Underbar scen i slutet när gänget beväpnar sig och går iväg.
Sen Darla. Härligt med en cliffhanger.
Hur ballt var det inte att ta citronen efter hon bitit tequliasnubben i halsen?
Spoiler Buffy säsong 2

påminner lite om när Angelus biter en rökande tjej och sen blåser ut röken.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav sus@n » mån jun 28, 2004 20:27

You know what they say...Life is full of suprises....
Och Angel säsong 3 verkar vara en trevlig sådan. Så nu har jag fått min säsong 3 box och kan även vara inne i denna tråden. Första avsnittet var riktigt bra för att vara ett öppningsavsnitt. Jag älskade Angel & Cordelia i detta avsnittet, de har kommit varandra riktigt nära på ett sådant sätt att de vet hur den andra tänker och scenen då alla träffas igen är riktigt gullig.
Dessutom..Merl...underbar typ.
Fred...hennes virriga hjärna kan bidra med mycket i serien och något annat som är positivt är att serien verkar bli bättre och bättre, allt som var sådär i säsong 1 började bli bättre i säsong 2 och är nu ännu bättre ett sådant exempel är arcer, Angels historia lämnar de hål i som sedan fylls mer och mer och tillskillnad från Malavel börjar jag acceptera Darla och stör mig inte så mycket längre på henne.

Och Dennis han är bara för gullig :)
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Nightcrawler » mån jul 19, 2004 16:06

okej avsnitt, dock inget jag blev eld och lågor av...
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav c0bra » fre jul 23, 2004 3:36

Inledningen då Angel delar ut presenterna till resten av gänget är för underbar :)
Avsnittet i sig var inte så överdrivet bra, men älskar att se avsnitt som har med Angels förlutna att göra och det är alltid roligt att inviga en ny säsong, en 8a.
Användarvisningsbild
c0bra
Demon Fodder
 
Inlägg: 45
Blev medlem: 16 jul 2004
Ort: Södertälje

Inläggav sus@n » fre jul 23, 2004 12:46

Avsnittets story är jag inte så förtjust i men jag älskar t.ex. den scenen som c0bra nämnde.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Koala » tis sep 21, 2004 19:13

Tyckte det var aight. 7a!
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav gaspode » tis sep 21, 2004 22:09

Koala skrev:Tyckte det var aight.
:eek:
vi är alla lika chockade :D
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Koala » ons sep 22, 2004 10:12

=P blähäp!
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Pazuzu » fre okt 22, 2004 23:15

Helt okej säsongsöppnare, och som vanligt är det underbart med tillbakablickar på Angels historia. Det verkar dyka upp fler och fler värsting-vampyrer från hans förflutna som man inte känner till sedan tidigare. Det måste vara en guldgruva för manusförfattarna att ösa ur eftersom Angel inte pratar så mycket om sin egen historia.

Scenerna med Fred i hennes rum känns lite överdrivna på något sätt, hon spelar inte galen så väl enligt mig, men det ska bli roligt att se vad för roll hon kommer att spela i säsongen framöver.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav Johannah » mån nov 08, 2004 23:54

Inget höjdaravsnitt men helt okej. Iofs tycker jag att alla Buffyverse-avsnitt är minst okej, inget är dåligt.

Jag står inte riktigt ut med Fred, önskar att hon bara skulle försvinna. Jag tycker det är bra att de inte drar ut längre på Angels sorg över Buffy, blir för jobbigt och tråkigt att titta på i längden.

En fråga förresten...
Spoiler Buffy S5

Inte fick man någon gång se när Angel åkte till Sunnydale efter Buffys mammas död? Har för mig att han träffade Buffy på kyrkogården då. Hade vart kul om man hade fått veta om alla crossovers.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav JRT » tis nov 09, 2004 0:15

Nej, det fick vi aldrig se. Tidsmässigt bör det dock ha skett mellan Epiphany och Disharmony.

Ang crossovers som bara märks av i ena serien, spoilers Angel s4/Buffy s7
I Angel s4 görs ju ett telefonsamtal från Angelus till Dawn som vi aldrig får se i Buffy. Det tycker jag hade varit en snygg detalj. Eftersom historierna vävs ihop snart efter det iom att Fred ringer och Willow åker til LA hade det gett en intressant känsla av att något viktigt håller på att hända hos Angelgänget.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav CheeseGuy » lör nov 27, 2004 21:25

En ganska bra säsongsöppning. Den är ju klart bättre än Judgement i alla fall (som visserligen hade "Mandy" och Faith). Jag tycker att Buffys död behandlas väldigt bra. Dessutom: Massor av (ibland) härligt lam Greenwalt-humor ("I should've gone to Vegas") :D
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Minsc_and_Boo » sön feb 06, 2005 14:42

En liten intertextuell tanke här:

Någon gång under en flashback så säger någon att James heter Dorrit i efternamn. I Charles Dickens Little Dorrit finns en liten flicka som alla tycker synd om och skyddar. Flickan kallas för "Bit", precis det smeknamn som ett av Angelus andra childes (Spike) kallar Dawn stup i ett.

Kan det ha ett samband eller är det en slump?

Edit: Stavfel
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav latarmig » tor mar 03, 2005 21:58

Är det inte underligt att Angel inte kan komma in i Freds rum utan att bli välkomnad? Det är ju hans (och resten av Angel Investigations) hotell. Jag antar att det är samma regler som gör att en husägare som hyr ut en lägenhet inte har rätt att komma in utan hyresgästens tillåtelse. I vilket fall reagerar jag alltid negativt på den scenen.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Buffybot Wannabe » tis mar 22, 2005 15:11

Jaha, då var man igång med en ny säsong. Bra start, det är alltid kul med återblickarna till Angels förflutna.

Kul att se hur bra gruppen börjar fungera ihop, speciellt Angel och Cordy.

Darla, Merl, och Dennis är ju alltid lika kul att återse (se och se, det är ju en tolkningsfråga i Dennis fall iofs...)

Och jag fick äntligen höra Lindseys röst igen! Yay!
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav A bear » ons apr 06, 2005 11:35

Så, i min feberfria omtitt av Angel har jag kommit fram till s3.

Det här är en helt OK säsongsöppnare. Får det där med Buffy "ur vägen" lite väl enkelt kanske - det känns aningen för lägligt att två förälskade vampyrer ur Angels förflutna skulle dyka upp samma dag som han kommer tillbaka. Blir lite för konstlat. Så själva grundhandlingen ger jag inte så mycket för.

Men det är ändå ett avsnitt med många bra grejer; Fred har givetvis problem att återanpassa sig, det är som det ska vara, Cordys visioner blir allt värre (gillar hur de bygger upp den grejen ända sedan mitten av s2), Wesley har släppt ner håret på mer än ett sätt. Och så Darla! Gillar snacket de har - "You have to kill the queen. If you don't, they infest again, worse than ever" - och så klipper vi över till en gravid Darla. Snyggt gjort.

Och så får vi se Holtz för första gången, som nämndes någonstans i s2. Snygg kontinuitet, även om detta känns som en ganska trist flashback i jämförelse... Boreanaz "irländska" blir faktiskt sämre varje gång.

Kryckfight!

Citerbart:
ANGEL: Demon monks. Shoulda gone to Vegas.

CORDY: And look how it brings out my breasts! ... You know you were all thinkin' it.

FRED: Angel? I thought I heard company. I came out of my room... small steps, like you said.
ANGEL: Go back to your room and stay there!
FRED: Oh. Okay then.

CORDY: I'm Cordelia. I don't think. I know. Okay?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Binchy » ons apr 06, 2005 21:50

Nu har jag äntligen börjat titta på Angel säs 3. Jag gör likadant nu som med säs 2, jag skriver först mina åsikter och kollar sedan vad ni andra tycker.

Detta var en bra början på säsongen, liten kort resume, alldeles lagom lång. Sedan följer härliga återblickar till Angels förflutna. Sicka snorungar de två efterhängsna vampyrerna var, kärlekskranka tonåringar. (Menar inget illa, jag har själv varit där, men sett utifrån är det lite löjeväckande, se bara Buffy 7:6, Him.)

Blir lite avundsjuk på Cordys spöke. Visst, jag har en make, men han vill också bli ompysslad, han vill inte pyssla om mig 24/7, konstigt nog. :rolleyes:

Förstår inte riktigt hur det hänger ihop när James låter plocka ut sitt hjärta och inte dör, vare sig av solen eller påle genom bröstkorgen. Men logik hör som sagt inte direkt hit, så jag lämnar det innan jag har trasslat in mig för långt.

Jag tycker inte det är så konstigt att Angel inte blir helt förstörd av att Buffy har dött, hon VAR hans stora kärlek, men han, och hon, har gått vidare med sina liv och har nu helt andra i sina liv som de älskar. Visst älskar Angel Wesley, Gunn och Cordy, han vill inte hoppa i säng med dem, men man kan ju älska på många olika sätt. Så han blir nog sorgsen att hon inte finns, men han kan låta livet fortgå som vanligt ändå. Och sedan kanske han har förkänningar, he's Irish, remember... (Han har en ruskig irisk accent, men, men, gillar ändå den.)

Spoiler Buffy 6:2
Han kanske känner på sig att det inte är för alltid. Utan att hon är på väg tillbaka.

Fred är fortfarande rätt loony, men det skulle väl de flesta vara efter en fem år lång vistelse i helvetet. Hon är väldigt söt; listen, listen, listen, listen, listen for the click... Det där klicket har man ju både väntat och väntat på utan resultat, och bara plötsligt upplevt. Amazing when it happens...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » ons apr 06, 2005 21:59

Binchy skrev:Förstår inte riktigt hur det hänger ihop när James låter plocka ut sitt hjärta och inte dör, vare sig av solen eller påle genom bröstkorgen. Men logik hör som sagt inte direkt hit, så jag lämnar det innan jag har trasslat in mig för långt.


Just det tycker jag i och för sig är en rätt lyckad metafor. Utan hjärta (känslor) kan man inte leva i längden, men man kan inte bli sårad heller. Här ser vi det tillämpat fysiskt.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Binchy » ons apr 06, 2005 22:00

Nea skrev:Jag undrar varför det är möjligt för de här två vampyrerna att känna så starkt för varandra? Det är förvånande att de kan hysa så starka känslor för varandra utan minsta tillstymmelse av en själ.


Kan det inte vara besatthet, eller något liknande? Besatthet känns som man kan drabbas av utan själ.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Binchy » ons apr 06, 2005 22:03

A bear skrev:
Binchy skrev:Förstår inte riktigt hur det hänger ihop när James låter plocka ut sitt hjärta och inte dör, vare sig av solen eller påle genom bröstkorgen. Men logik hör som sagt inte direkt hit, så jag lämnar det innan jag har trasslat in mig för långt.


Just det tycker jag i och för sig är en rätt lyckad metafor. Utan hjärta (känslor) kan man inte leva i längden, men man kan inte bli sårad heller. Här ser vi det tillämpat fysiskt.


När man ser det så blir det ju riktigt poetiskt. Jag tänkte mer i banorna: om hjärtat skadas så dör vampyren, om hjärtat tas bort så borde vampyren dö under borttagandet.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav JRT » ons apr 06, 2005 22:20

A bear skrev:
Binchy skrev:Förstår inte riktigt hur det hänger ihop när James låter plocka ut sitt hjärta och inte dör, vare sig av solen eller påle genom bröstkorgen. Men logik hör som sagt inte direkt hit, så jag lämnar det innan jag har trasslat in mig för långt.


Just det tycker jag i och för sig är en rätt lyckad metafor. Utan hjärta (känslor) kan man inte leva i längden, men man kan inte bli sårad heller. Här ser vi det tillämpat fysiskt.


Metaforen är bra, men helt logiskt är det allt inte. Jag kan möjligen köpa att borttagandet v hjärtat inte dödar vampyren och att det hindrar dem från att dödas genom pålning - uppenbarligen, men solljuset? Vad hade hänt om någon kommit på idén att halshugga honom? Eller är uttagandet at hjärtat kanske bara en del i en ritual som innebär att vampyren blir odödlig i 6 timmar innan den självdör?

I det stora hela spelar det förstås ingen roll. Det fungerar och det är inget jag stör mig på.

Det där med de starka känslorna mellan James och Elisabeth har jag aldrig sett som något konstigt alls. Att vampyrer kan ha känslor - kärlek, hat, avundsjuka osv. är ju inget nytt. Även Spike och Dru var ju kära under många år, om än kanske på ett mer twisted sätt än dessa två (men så är Spike och Dru... "något" mer twisted själva också).
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Nästa

Återgå till Angel Säsong 3



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron