sus@n skrev:Gillar inte detta avsnitt och det följande......nej jag tycker de två är de sämsta av Angel av det jag har sett.
sus@n skrev:Jag tycker bara det är för mycket Connor, jag gillade honom mer som liten.
Tobbe_E skrev:den där sliskiga bilden av gänget med Angel i mitten gåendes med en barnvagn vill jag gärna vara utan.
Tobbe_E skrev:sus@n skrev:Jag tycker bara det är för mycket Connor, jag gillade honom mer som liten.
Kan verkligen, verkligen inte hålla med dig. Nu har jag visserligen inte sett mer än till och med detta avsnittet. Men har svårt att förstå hur en karaktär kan vara intressantare som liten bebis än vuxen.
Tobbe_E skrev:sus@n skrev:Jag tycker bara det är för mycket Connor, jag gillade honom mer som liten.
Kan verkligen, verkligen inte hålla med dig. Nu har jag visserligen inte sett mer än till och med detta avsnittet. Men har svårt att förstå hur en karaktär kan vara intressantare som liten bebis än vuxen. Jag tycker historien kring Connor och hur Holtz har uppfostrat honom är jätte intressant. Biten med Wesley är ju också strålande, Wesley är nog i nuläget den intressantaste karaktären. Sådant här sug som jag har av serien nu har jag nog inte haft sen Darla/Drusilla avsnitten i S2.
Det var på tiden det hände lite grejjer med Connor, den där sliskiga bilden av gänget med Angel i mitten gåendes med en barnvagn vill jag gärna vara utan. Angel som grimaserar kan hålla sig borta också.
VelocityBoy skrev:Tobbe_E skrev:den där sliskiga bilden av gänget med Angel i mitten gåendes med en barnvagn vill jag gärna vara utan.
Nej den är ju priceless! en utav de coolaste powerwalksen i hela serien.
Sus@n skrev:Jag förstår mig bara inte på Holtz! Han vet att Angel har en själ och ändå gör han som han gör.
Off skrev:Egentligen är han ju inte från framtiden. Det är ju samma unge som blev kidnappad bara att tiden rör sig snabbare i andra dimensioner.
Binchy skrev:Men hur hittar Angel och Tyke-gänget hit så fort?
Tompa skrev:Att man kan klämma in så mycket dåliga CGI-effekter i ett Angel avsnitt trodde jag var omöjligt. men dom gjorde det.
Samtidigt så påminner detta avsnitet mig om en av de få sakerna som verkligen irriterar mig med Buffyverse. Hur kan Connor spöa upp Groo, Angel och Gunn och knappt få en smäll själv men när han möter några gängkillar så får han däng.
Och så finns det ännu en karaktär som ska övertygas om att Angel nu är snäll och inte alls är farlig... Det börjar bli liiite tjatigt. Han borde bära en skylt eller ha en PowerPoint presentation.
Det bästa är Wesleys scen med Lilah.
CheeseGuy skrev:Underbart, som vanligt, A bear! Även om jag inte håller med (actionscenerna, minus ett par CGI-effekter, är ju det bästa, och det som är mindre bra är Jeff Bells fel).
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare