noike skrev:Pffft. Hon kommer undan med det. Lätt.
What he said...
ANGEL: What have I got to offer her?
LORNE: Do I even have to answer that? You just have to act, Angel.
BALLERINA: There is a section in the first act, during the courtship dance, where my foot slips. My ankle's turned and - and I don't quite hold, every time. He doesn't notice. He doesn't even know ballet that well. But always, at that same moment, I slip. It isn't just the same ballet. It's the same performance. I don't dance. I echo.
sus@n skrev:We all know you have a thing for ex cheerleaders det känns grymt sagt och i den stunden gillar jag honom inte. Även om det ligger sanning i det hela.
dansdansdans skrev:nääääääääe! hur kan Angel gå och förälska sig i Cordelia??
nänänä!!
hon har ju ingenting emot vem buffy är och utstrålar.. och deras kärlek till varandra.
codelia kan gött gå och bli tillsammans med den där prinsen!
(säger jag som knappt kommer ihåg de säsonger där angel var med i början på buffy.) MEN jag kommer ihåg då han dykt upp efter han flyttat till LA.
HeY skrev:Själv tycker jag att Cordy och Angel är jättefina ihop. Man kan ju inte klamra sig fast vid en människa bara för att man hade ngt fint en gång i tiden. Bangel är ju över, historia. Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
dansdansdans skrev:HeY skrev:Själv tycker jag att Cordy och Angel är jättefina ihop. Man kan ju inte klamra sig fast vid en människa bara för att man hade ngt fint en gång i tiden. Bangel är ju över, historia. Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
nej det är inte bra att klamra sig fast vid en människa för att man HADE något fint ihop. meeeen buffy och angel är ändå buffy och angel.
cordy är bara... nä. men det är bara så jag känner. det är ju inte mitt choice to make....... hehe så att säga
HeY skrev:dansdansdans skrev:HeY skrev:Själv tycker jag att Cordy och Angel är jättefina ihop. Man kan ju inte klamra sig fast vid en människa bara för att man hade ngt fint en gång i tiden. Bangel är ju över, historia. Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
nej det är inte bra att klamra sig fast vid en människa för att man HADE något fint ihop. meeeen buffy och angel är ändå buffy och angel.
cordy är bara... nä. men det är bara så jag känner. det är ju inte mitt choice to make....... hehe så att säga
Nej precis. Men det är ju alltid ngt par som man hatar, själv så hatade jag när Buffy och Riley var ihop och ville nästan spy varje gång jag såg de kyssas eller ........
dansdansdans skrev:HeY skrev:dansdansdans skrev:HeY skrev:Själv tycker jag att Cordy och Angel är jättefina ihop. Man kan ju inte klamra sig fast vid en människa bara för att man hade ngt fint en gång i tiden. Bangel är ju över, historia. Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
Nej precis. Men det är ju alltid ngt par som man hatar, själv så hatade jag när Buffy och Riley var ihop och ville nästan spy varje gång jag såg de kyssas eller ........
uhh! för Riley. världens tråkigaste tråkmåns! synd att han inte dog. hehe
men sen vet vi ju att hon aldrig älskade honom på riktigt som han påpekar i något avsnitt till xander, kommer jag ihåg.
Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
latarmig skrev:Varför inte "Corgel"? :-)
sus@n skrev:Så varför kan det inte bli Cangel då (vet inte om det är så när man sätter ihop, som "Spuffy" menar jag")
Cangel är vanligt använt hos oss som gillar Cordy & Angel tillsammans. Likaså är A/C- shippers och Angdelia.
Bara ett problem med Cangel: SPOILER S3 (slutet) Det kan lika väl betyda Connor/Angel
Varför inte "Corgel"? :-)
Kanske för att det låter som om man harklar sig och de enda som skulle använda den akronymen är de som avskyr att se dem tillsammans.
Nästan i klass med Spilla, Mallow och Burker.
HeY skrev:Nästan i klass med Spilla, Mallow och Burker.
Hmm, jag tror jag har klurat ut 2 av dem men en får du hjälpa mig med:
Spilla: Spike-Drusilla
Burker: Buffy-Parker?
Mallow???
A bear skrev:HeY skrev:Nästan i klass med Spilla, Mallow och Burker.
Hmm, jag tror jag har klurat ut 2 av dem men en får du hjälpa mig med:
Spilla: Spike-Drusilla
Burker: Buffy-Parker?
Mallow???
Tänk "I, Robot... You Jane".
Sus@n skrev:Malcolm & Willow
sus@n skrev:HeY: säg bara till så kan jag tänka åt dig fler gånger
title, just wanted to say hi after another gruelling filming experience. Except no gruel. Just film. Just the happiest filming experience I could have had, doing episode 13 of Angel. (The other show. It's on the Double you Bee - will this site explode if I plug it? You know comma, I spend more time on Buffy, though I work hard on Angel stories and cuts and all. Greenwalt and Minear (topplingly huge brains to a man) have the show well in hand, and I hadn't even intended to shoot one this year, so I don't see the crew much, and the cast only socially. But I got sucked into doing one and what a joy that set is exclamation point! What a magical experience! And the episode centers around EXACTLY the sort of thing our young male action-oriented audience CRAVES: Ballet!
Power has driven me mad!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare