Koala skrev:DAMPA! äckelspännisbajshårsfärgadehalväckelprinsen kommer in. DAMP!
Annars ett aight avsnitt. ska bli kul att se hur Wes hanterar detta i kommande avsnitt.
7a!
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag tror att vid den punkten då Wesley blev besatt av Greven såddes det första fröet av bitterhet inom honom, och därefter gick det bara utför...
noike skrev:Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag tror att vid den punkten då Wesley blev besatt av Greven såddes det första fröet av bitterhet inom honom, och därefter gick det bara utför...
Nja, Håller inte riktigt med. Greven har egentligen ingen annan funktion än att visa att man har ett val när den man älskar väljer en annan person. Greven gjord på det ena sättet och Wesley är Wesley och gick det andra. Wes nerfall var att hans förhoppningar hade byggts upp under första halvan för att sedan rasa samman. (spoiler resten av serien)
Mönsterstudenten Thomas skrev:Vad jag menade var att det är första gången man ser Wesley bli en mörkare person. Efter det blir det ju bara värre och värre, kan denna händelse ha fungerat som en katalysator för hans "förfall"?
noike skrev:Mönsterstudenten Thomas skrev:Vad jag menade var att det är första gången man ser Wesley bli en mörkare person. (spoiler s3) Efter det blir det ju bara värre och värre, kan denna händelse ha fungerat som en katalysator för hans "förfall"?
Nej, han var mörkare redan innan. Se på Five by five.
RalfiParpa skrev:Om Groosalugg (vilket namn) vet jag inte vad jag ska tycka. Är han en parodi på Hercules eller en bara en oavsiktlig kliché? I vilket fall tycker jag att vi fick nog av honom i säsong 2.
AKS skrev:
Vet inte om det måste spoilermärkas iom att ni redan nämnt det faktum att Wes "blir mörk" (trots allt har det väl bara börjat här under mitten av S3), men, men...
RalfiParpa skrev:Om Groosalugg (vilket namn) vet jag inte vad jag ska tycka. Är han en parodi på Hercules eller en bara en oavsiktlig kliché? I vilket fall tycker jag att vi fick nog av honom i säsong 2.
Yog-Sothoth skrev:Summer Glau är trevlig att titta på, mer här än i Firefly, kanske för attgalna kvinnor är inte så attraktiva.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare