VelocityBoy skrev:jag älskar då Angel tror att Cordy tycker att han är fet, han är aldrig mer charmig än när han är osäker på sig själv
latarmig skrev:En annan liten småsak jag gillar är Gunns fascination över att deckaren kunnat lista ut var Fred är från ett kuvert utan avsändare. Det är alltid lika kul när det visar sig att Angel Investigations suger som detektiver, och att de själva vet om det.
Row, row, row your boat
Gently down the stream
Merrily, merrily, merrily, merrily
Life is but a dream
Oh, I love you so much I almost forgot to brood!
Easy as pie. 3.14159265...
ANGEL: You think I'm fat?
Once upon a time, there was a girl who lived all alone in a horrible cave, so far from home it made her chest hurt...
Ruccola skrev:"I almost forgot to brood!" - Ett av de roligaste citaten någonsin tillsammans med Wesleys intensiva inlevelse gör denna scen helt fantastisk
Jag tycker det var ett bra avsnitt, och jag gillar verkligen Fred, som nog är sötast i världen. Förutom Willow möjligen...
Cordy: Oh - Angel! I know that I'm a Slayer and you a vampire - and it would be *impossible* for us to *be* together - *but!*
Wes: But! My gypsy curse sometimes prevents me from seeing the truth. Oh, Buffy!
Cordy: Yes, Angel?
Wes: Oh, I love you so much I almost forgot to *brood!*
Cordy: And just because I sent you to hell that one time doesn't mean that we can't just be friends.
Wes: Or possibly more.
Cordy: Gasp! No! We mustn't.
Wes: Kiss me.
Cordy: Bite me!
Angel: How about you both bite me.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare