Tobbe_E skrev:Cordys: "We are not friends" kändes verkligen. Det hela förstörs aningen när hon helt flippar ut i slutet då Angel har köpt kläder åt henne. Så mycket var den repliken värd.
sus@n skrev:Jag tycker det känns rätt ändå att hon "förlåter" honom, han har trots allt visat sig pålitlig och kläder har hon alltid haft en svaghet för - att han köper till henne efter hennes kommentar om att han gav bort hennes kläder visar att han lyssnar och bryr sig om henne.
Tobbe_E skrev:Cordys: "We are not friends" kändes verkligen. Det hela förstörs aningen när hon helt flippar ut i slutet då Angel har köpt kläder åt henne. Så mycket var den repliken värd.
Nea skrev:Tobbe_E skrev:Cordys: "We are not friends" kändes verkligen. Det hela förstörs aningen när hon helt flippar ut i slutet då Angel har köpt kläder åt henne. Så mycket var den repliken värd.
Måste bara säga att jag håller med dig om detta, Tobbe_E. Den där repliken är brutalt ärlig från Cordelia's sida och slutscenen med kläderna gör att den repliken förlorar en hel del vikt och betydelse. Samtidigt, så gillar jag trots allt klädscenen för hur glad Cordelia blir, det är så klassiskt 'Cordelia' att reagera som hon gör - även om hon har växt som person det senaste året. Vidhåller ändå, precis som du, att det gör "not friends" repliken mindre värd, vilket jag tycker är lite synd.
WESLEY: ...a filthy demon, an unholy monster! No offense.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare