Mr Chase skrev:Oh, sus@n, skall du börja med Angel-recensioner? Nice !
Förresten sus@n, vad har du gjort med din avatar? Var är Cordy ?
AngelsGirl skrev:Jag menar, jag trodde han gick från Darla till "smell guy" och vad det i typ 90 år men på 50 eller vad det 20 eller nått sånt så var han ju normal. Så kan måste typ ha bara varit 40 som stink guy... What's up with that?
Binchy skrev:Cordy kan verkligen inte det där med att arkivera och sortera. I förra säsongen sorterade hon in någon på F för att hon var från Frankrike (det blir väldigt många på A, eller U, hur man nu ser det) och här vill hon sortera in mordet på -54 för att den förmodade mördaren avrättades då.
noike skrev:Fast sortering är ju bara till för att man ska hitta saker lättare, och eftersom det är Cordy som har hand om arkivet och antagligen är den som måste arbeta med det, så är det rätt logiskt att sortara på ett sätt som passar hennes associationsförmåga. Själv är jag väldigt förtjust i att använda ackvisitionsordning -- vilket är fullständigt oanvändbart för alla andra.
Binchy skrev:Ackvisitionsordning gillar jag med, fast det funkar till en viss gräns. Har man över 2000 böcker, samlade under sisådär 25 år är det svårt att veta precis i vilken ordning de anlände.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare