caffeineaddict skrev:JRT: Nej, det verkar rätt smart, eftersom Ricki har varit död i 2½ år. Hade man en sådan övertydlig påminnelse på armen om någon som man hade loved and lost så är det nog ingen större överdrift att påstå att man skulle vilja ha bort den. I många fall iaf.
Is this morphine. Well, it's bloody lovely.
noike skrev:Dessutom bör man notera att en av manusförfattarna är Shawn Ryan som sedan gick vidare och skapade världens bästa polisserie.
Buffybot Wannabe skrev:Var är Lindsey, var är Lindsey...???
Buffybot Wannabe skrev:Naken Lindsey?
Flisa skrev:Yeah this was good! När Wesley blev skjuten hoppade jag till ordentligt och satt rätt mycket på spänn sen. Som tur är så är jag inte alls lika spoilad om Angel som om Buffy så jag vet verkligen inte vad som ska hända i sådana här situationer vilket gör det hela betydligt mer spännande.
Gillade Gunns blick när han såg Wes bli skjuten och då han såg honom vakna upp.
Tycker att Cordelias avhyvling av Angel var på sin plats, även fast jag hoppas att den inte drar honom till botten av fördärvet.
Denna serie är verkligen riktigt bra nu. Den har verkligen slagit mig med häpnad, och förtjänar verkligen sin plats på hyllan (en fikitiv sådan eftersom jag inte äger några Buffy/Angel DVD:r) bredvid Buffy.
EDIT: Åh jag glömde ju:Is this morphine. Well, it's bloody lovely.
Cordy: What are you doing here?
Angel: I heard about Wesley.
Cordy: Well, that's great. Too bad it takes a gunshot wound to make you give a crap. Wesley doesn't need you right now. *We* don't need you. You walked away. Do us a favor and just stay away.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare