Angel: Bodyguard of the stars...Yeah right!
Angel: There's no Wyndam-Pryce Agency
Angel: Bodyguard of the stars...Yeah right!
Angel: There's no Wyndam-Pryce Agency
latarmig skrev:Det här är nog det roligaste Angel-avsnittet så här långt....
Zaxx skrev:ett Buffy/Angel avsnitt till frukost varje morgon!
Off skrev:Jag tittar mycket sällan på enstaka avsnitt. Ser alltid om hela säsonger.
Pazuzu skrev:Mycket roligt avsnitt! Redan när Wesley började låtsas att han var Angel tänkte jag att bloddrickande på något sätt kommer att komma in i bilden... och för en gångs skull hade jag rätt. Det är en av de roligaste scenerna i avsnittet tycker jag (+ spegelscenen).
Tob skrev:En Nia, kanske aningen svag.
Tob skrev:Men ett avsnitt av Angel kan inte räddas av humor på samma sätt som ett avsnitt av Buffy. Tycker avsnittet känns alltför konstruerat för att det skall fungera riktigt bra.
VelocityBoy skrev:Det håller jag verkligen inte med om...
Binchy skrev:Hur kunde Angel komma in hos W&H, har inte de vampyrdetektorer?
CORDELIA: (pushes open) Gonna be a pretty short ride. They have vampire detectors!
GUNN: We know. It's cool. He's got a plan.
WESLEY: A plan?
ANGEL: Yeah. (Pushes up) I get to the offices before they stop me.
GUNN: See? (Whips his head around to stare at Angel) What? *That's* the plan? Walking real quick was the plan?
JRT skrev:Binchy skrev:Hur kunde Angel komma in hos W&H, har inte de vampyrdetektorer?
Jo, men det betyder inte att han inte kan komma in, bara att en liten demon på säkerhetsavdelningen skriker när en vampyr kommer in i byggnaden (se Blind Date).CORDELIA: (pushes open) Gonna be a pretty short ride. They have vampire detectors!
GUNN: We know. It's cool. He's got a plan.
WESLEY: A plan?
ANGEL: Yeah. (Pushes up) I get to the offices before they stop me.
GUNN: See? (Whips his head around to stare at Angel) What? *That's* the plan? Walking real quick was the plan?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare