A bear skrev:, säg, Lornes (förmodade?) frånvaro av själ inte garanterar att han är ond.
Men, men, Lorne har väl en själ? Eller..

Bara för att nån är en demon så innebär väl inte det att dom inte har en själ? Han är ju inget själlöst monster ialla fall, utan verkar både kunna bry sig om andra, har empati och har en moralisk kompass. Neeej, nu hamnade vi i den här själ-diskussionen igen, den är bara för snårig. *suck* Får ingen rätsida på den.. Det kanske bara är vissa demoner som är utan själar?
A bear skrev:Plus att det är kul att säga "darkarcen". Testa.
Du har rätt. *pratar högt för sig själv och säger darcarcen*
Jag håller ändå lite fast vid min tidigare slutsats, men jag måste ändå säga att säsongen var
mycket bättre vid en omtitt än vad den var förra gången. Jag skulle inte kalla den seg, och det fanns många bra avsnitt.
Egentligen borde jag tycka om den, för att både Angel och Darla växer som karaktärer, och det är så bra skrivet allting. Jag älskar gråskalan, och hur karaktärerna aldrig upphör att vara komplexa och fascinerande. Men. Det kanske är nåt så prosaiskt att jag tycker att Dark Angel, trots att jag uppskattar motivet bakom arcen, är lite tråkig. Jag gillar inte Darla som karaktär så värst, och det var bara Darla, Darla, Darla hela tiden. Det är väl min motivering.
Men, som sagt, jag skulle definitivt ändra min favoritsäsongslista till:
1. s5
2. s3
3. s4
4. s2
5. s1
(och man kan forfarande inte slå folk över internet, Off sa ju det.. ) *springer iväg för säkerhets skull*