Off skrev:Jag älskar hela grejen. En av de klara favoritarcarna i båda serierna. Tycker inte de löste det särskilt billigt. Det var den gammla "you have to hit rock bottom" för att man ska förstå att det man gör är fel.
Off skrev:Jag älskar hela grejen. En av de klara favoritarcarna i båda serierna. Tycker inte de löste det särskilt billigt. Det var den gammla "you have to hit rock bottom" för att man ska förstå att det man gör är fel.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Off skrev:Jag älskar hela grejen. En av de klara favoritarcarna i båda serierna. Tycker inte de löste det särskilt billigt. Det var den gammla "you have to hit rock bottom" för att man ska förstå att det man gör är fel.
Jag undrar dock vad det säger om Angel egentligen. Det är ju uppenbart att det krävs ganska lite för att han skall skita i vad alla andra säger och ändå göra som han vill, vilket han har gjort ett par gånger. Nu har jag precis börjat kolla på s4, så spoila inte är ni snälla, men jag har inte egentligen fått en riktig uppfattning om honom.
Hur var Liam som människa innan? Är han så god som han verkar eller förstärks det bara av faktumet att han var genomond innan?
AngelsGirl skrev:Jag vet inte direkt allt som hände under dark perioden eftersom jag har inte sett The Shroud of Rahmon, The Trial, Redefinition, Blood Money, Happy Anniversary eller The Thin Dead Line än... hehe... Min syrra såg dem när hon var sjuk och jag har inte orkat de dem själv Men jag är nog lite elak och hoppas att Angel verkligen plågas av att vara borta från Wes och Cordy
Tinwiel skrev:Sen kan vi börja slåss! Kom igen pysarna, ni har ingen chans! *luftboxas*
JRT skrev:Tinwiel skrev:Sen kan vi börja slåss! Kom igen pysarna, ni har ingen chans! *luftboxas*
Jag har stålhättade skor. Och raseri mot den som påstår att dark Angel-arcet är segt. Bring it on.
Tinwiel skrev:JRT skrev:Tinwiel skrev:Sen kan vi börja slåss! Kom igen pysarna, ni har ingen chans! *luftboxas*
Jag har stålhättade skor. Och raseri mot den som påstår att dark Angel-arcet är segt. Bring it on.
Ah, vad är stålhättade skor mot fula knep!! Jag kan nypas!
Tinwiel skrev:ssssschhhh Pazuzu! *viskar* tipsa dom inte om kittlingsknepet, jag är nämligen rätt så kittlig, så jag vill inte att dom ska köra med några såna metoder på mig...
JRT skrev:Tinwiel skrev:ssssschhhh Pazuzu! *viskar*
Vampires have great hearing.
Tinwiel skrev:Ja, vampyrer ja.. men du är ju JRT, kanske en hund men ingen vampyr va? Eller vampyrhund?
A bear skrev:, säg, Lornes (förmodade?) frånvaro av själ inte garanterar att han är ond.
A bear skrev:Plus att det är kul att säga "darkarcen". Testa.
Binchy skrev:Första gången jag såg den andra säsongen tyckte jag darcarcen var rätt seg, jag bara undrade när och hur de skulle hitta tillbaka till varandra igen. Men andra gången så kunde jag uppskatta "nuet" på ett annat sätt. Är fortfarande inte jätteförtjust i Darla, men hon behövs ju för storyn så OK. Angel blir ju betydligt mer mångfacetterad iom arcen.
Har ju bara sett två säsonger än, mitt snöpliga försök att köpa tredje har jag ju redan berättat om i en annan tråd. Så min favolista blir rätt kort:
1. Säs 2
2. Säs 1
Binchy skrev:(JRT vet säkert något sätt att slå folk över nätet.)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare