pfant skrev:Satan vad risiga de sista tre avsnitten av säsong 2 var! Jag hoppas de aldrig får för sig att hitta på nått sånt här igen. En jättedålig säsongsavslutning utan någon som helst spänning inför nästa säsong.
Not a lot. The trionic speechcraft formulation/modification has to alter the dynamic reality sphere... - Lutzbalm predicted it at Zurig in '89 -- laughed him off the stage - although this slavery and degradation's no laughing matter...(laughs) ... it's no Crug-grain and Kalla berry breakfast all right.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag kommer inte ihåg om det var i detta avsnittet eller förra - men när Wesley läser i böckerna och de kommer fram till Wolf, Ram and Hart.... det tyckte jag var riktigt stämningsfullt!
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag kommer inte ihåg om det var i detta avsnittet eller förra - men när Wesley läser i böckerna och de kommer fram till Wolf, Ram and Hart.... det tyckte jag var riktigt stämningsfullt!
Zaxx skrev:Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag kommer inte ihåg om det var i detta avsnittet eller förra - men när Wesley läser i böckerna och de kommer fram till Wolf, Ram and Hart.... det tyckte jag var riktigt stämningsfullt!
Då ryser man ju! ... fantastiskt
Djehuti skrev: Jaja, jag vet att man aldrig skall tänka för rationellt när det kommer till TV-serier, för det är bara dumt.
sus@n skrev:Djehuti skrev: Jaja, jag vet att man aldrig skall tänka för rationellt när det kommer till TV-serier, för det är bara dumt.
Jag tycker definitivt att du har en poäng där Att tänka för rationellt när det gäller tv-serier (och filmer för den delen) kan förstöra nöjet ganska mycket. Att titta på smådetaljer eller för noga kan också förstöra. Jag gillar att drömma mig bort!
GUNN: I've got a plan.
WESLEY: Oh thank God! What is it?
GUNN: We die horribly and painfully, you go to hell and I spend eternity in the arms of baby Jesus.
ANGEL: There's no place like...!
...Willow?
A bear skrev:Fast lite underligt är det att Willow passat på att kila till frissan mellan Buffys död och resan till LA. Fast vem vet hur länge hon suttit där i lobbyn förstås.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare