Off skrev:s01 före s02! Dra på trissor det var de konstigaste jag hört.
Japps A1 är def bättre än A2 Pylea-arcen suger verkligen trots små, små roligheter här och där.
Off skrev:s01 före s02! Dra på trissor det var de konstigaste jag hört.
xAMNESIAx skrev:Jag är glad. Jag är glad att äntligen få ett slut på Phylea arcen. Nu kan Angel kanske bli en bra serie igen. Avsnittet i helhet är uselt, speciellt med tanke på att det är en säsongs avslutning. Sista scenen är bra, men det var inte någon överaskning att Willow skulle på något sätt kontakta Angel angående Buffys död. Dock kul att hon var där i person.
3/10, en patetisk ursäkt för en säsongsavsutning. Defenitiva Xena vibbar.
Angel: "I do this - you know I won't come back from it."
Wesley: "Yes, you will. I know you. (Glances over at Gunn) We know you. We know you're a man with a demon inside - not the other way around. *We* know you have the strength to do what needs to be done, and you will come back to us."
Angel and Wes look at each other for a long moment.
Fred: "I could go with you. I know how to prepare the challenge torch."
Wesley puts a hand on Angel's shoulder.
Wesley: "You'll come back."
Angel looks over at Gunn, whose face remains expressionless, then he and Fred leave.
Gunn to Wes: "You really think he'll come back?"
Wesley turning to leave: "I need *him* to think it."
Isabella skrev:Jag tycker faktiskt s.1 säsongsavslutniong var bättre och spännande än detta.
Isabella skrev:Eftersom jag visste att Willow skulle vara med så hade jag hoppats att hon skulle säga åtminstone något om Buffys död än att bara sitta där tyst.
CheeseGuy skrev:Isabella skrev:Eftersom jag visste att Willow skulle vara med så hade jag hoppats att hon skulle säga åtminstone något om Buffys död än att bara sitta där tyst.
Det håller jag inte med om däremot. Avsnittet är inte särskilt bra, men just den sista scenen är helt perfekt. Varför ska de säga något där som vi redan vet?
Tea skrev:Avsnittet.. inte så bra alls faktistk... kinda sög faketetiskttt...
Rombat skrev:Det råder vissa motsättningar inom den s.k. communityn huruvida "Pylea-arcen" är ett genidrag eller ett missfoster.
Rombat skrev:ey har nu summerat upp även min åsikt väldigt koncist.
A bear skrev:Rombat skrev:ey har nu summerat upp även min åsikt väldigt koncist.
Inte min.
fripp: Vad jag begriper hade de egentligen planerat en säsongsavslutning där de skulle väva ihop hela säsongen med Darla och allt... men så fick de inte loss gästskådisarna och bestämde sig för att ha lite kul i stället. Och jag tror säkert att de har kul, men om tittaren har det är ju en annan sak...
Men du lade väl märke till att Joss själv var med i några sekunder?
fripp21 skrev:Numfar!
Now I get it! Dance of joy! Det var en ganska rolig scen faktiskt...
ey skrev:Rombat skrev:Det råder vissa motsättningar inom den s.k. communityn huruvida "Pylea-arcen" är ett genidrag eller ett missfoster.
DE ÄR FANTASTISKA!!!
A bear skrev:fripp21 skrev:Numfar!
Now I get it! Dance of joy! Det var en ganska rolig scen faktiskt...
Angel: Willow?
Cordy: What's..?
Angel: It's Buffy.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare