Tompa skrev:Tro fan att han blir kalla enuck.
Tompa skrev:farligt nära "tro-att-såpor-är-på-riktigt"-gränsen
noike skrev:Tompa skrev:farligt nära "tro-att-såpor-är-på-riktigt"-gränsen
*GASP!*
Tompa skrev:noike skrev:Tompa skrev:farligt nära "tro-att-såpor-är-på-riktigt"-gränsen
*GASP!*
Eller, nej. Det är klart det är på riktigt, jag bara menade ehhh.....
JRT skrev:Tompa skrev:noike skrev:Tompa skrev:farligt nära "tro-att-såpor-är-på-riktigt"-gränsen
*GASP!*
Eller, nej. Det är klart det är på riktigt, jag bara menade ehhh.....
Nu får du faktiskt förklara dig.
Angel: Hi. You okay?
Cordy: No.
Angel: You're not?
Cordy: No. You really hurt my feelings.
Så sant, så sant, kunde inte ha sagt det bättre själv!Lorne: I think I'm speaking for everyone when I say if all you're gonna do is switch back to brood mode, we'd rather have you evil.
Darla: But we...
Angel: Yeah.
Darla: And you...
Angel: I know.
Darla: Then I...
Angel: Three times
Darla: You're not evil. I don't understand. Was I, Was it not good? Well, I don't accept that. You can not tell me that wasn't perfect. Not only have I been around for four hundred years, but I used to do this professionally.
---
Angel: It was perfect despair.
dansdansdans skrev:ey. vad står epiphany för egentligen?
trettondagsafton står det i lexicona bara ju...
A bear skrev:hade bilen fortsatt och Angel tryckts rakt genom bakrutan som kaviar ur en tub, eller vad?
NDUO skrev:kate borde ha dött. hade vart skönt. så hade det blivit lite mer riktiga dödsfall i serien också. jag gillar död.
NDUO skrev:kate borde ha dött. hade vart skönt. så hade det blivit lite mer riktiga dödsfall i serien också. jag gillar död.
AKS skrev:Angel och Lindsey är också bra här. Tycker Lindsey är så patetisk i sin Darla-crush. Önskar att hon tackat honom genom att vrida nacken av honom, *det* hade varit Darla det.
noike skrev:AKS: när är det du flyr landet i sommar? Kommer kännas tomt utan någon som postar om Angel.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare