Kuno skrev:...folket som gör serien har superkoll....
japp det stämmer
Mr Chase skrev:Förresten, sus@n, det verkar som du verkligen har haft ett ordentligt Angel-marathon. Nu hinner jag aldrig i fatt dig !
sus@n skrev:Som jag skrev i en annan tråd tror jag att det är tvärtom, att du går om nu Mitt maraton var bara 3 avsnitt ändå (i rad alltså) det andra var avsnitt som jag bara inte hunnit skriva om. Nu är jag tillbaka på trygga 1 avsnitt om dagen (ca)
Tobbe_E skrev:Sen blir jag i extas så fort jag ser Drusilla i bild, vad är det med kvinnan? Maken till karaktär har jag aldrig sett.
AngelsGirl skrev:Darla är ett underbart avsnitt och sååååå mycket bättre än Fool For Love.
VelocityBoy skrev:AngelsGirl skrev:Darla är ett underbart avsnitt och sååååå mycket bättre än Fool For Love.
Bara i bizarro world!
FFL är det bästa Buffyverse avsnittet helt klart enligt mig...
JRT skrev:VelocityBoy skrev:AngelsGirl skrev:Darla är ett underbart avsnitt och sååååå mycket bättre än Fool For Love.
Bara i bizarro world!
FFL är det bästa Buffyverse avsnittet helt klart enligt mig...
Pff... AngelsGirl har rätt, Darla är bättre än FFL. Tycker jag alltså. Däremot är FFL absolut det bästa avsnittet i Buffy s5.
JRT skrev:Vet att många tror/tycker att det är ett fel att the Master är så positiv till Angel/Angelus i Buffy säsong 1 när man ser vad han tycker om honom här. Det tycker jag inte alls. 1760 var han en uppkäftlig fledgling som visserligen säkert utstrålade potential redan då, men var tämligen oprövad. 140 år senare måste han ha utvecklats till en riktig stolthet för familjen/linjen, klart att the Master ville ha honom tillbaka då.
caffeineaddict skrev:Om jag var en elak och bitsk människa (vilket jag inte vill vara när AKS är på den andra sidan stridslinjen) skulle jag påstå att de människor som inte gillar S2 är de som vill ha mer action och story och mindre komplexa karaktärer i serien. Men det påstår jag alltså inte på riktigt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare