Med det lär det ju gå bra mycket snabbare med re-searchen än om man ska hålla på och bläddra genom tiotals böcker. Well done!
 Med det lär det ju gå bra mycket snabbare med re-searchen än om man ska hålla på och bläddra genom tiotals böcker. Well done!

.
 . 
Something's going down tonight. Something with the man.
Hey, give that back!
Actually, didn't we set a bunch of demons free?
CORDELIA: Demons, Demons, Demons. Wow! They put a lot of thought into *that* title.
WESLEY: It’s a demon database. What would you call it?
CORDELIA: I don’t know. How about – Demon Database?
WESLEY: Ahh! A name rife with single entendre.

. Jag tror jag gjorde Wesley en otjänst tidigare i Dark Angel tråden när jag sa att jag föredrog Logan framför honom. Då hade jag inte sett "Where is my employer?"-scenen i det här avsnittet. Han steg i min aktning, kan man lugnt säga!
 . Jag tror jag gjorde Wesley en otjänst tidigare i Dark Angel tråden när jag sa att jag föredrog Logan framför honom. Då hade jag inte sett "Where is my employer?"-scenen i det här avsnittet. Han steg i min aktning, kan man lugnt säga!  

Angel: You both did great. And - I think we did a - good thing here tonight.
Wesley: Yes. We set the captives free.
Cordy: Well, actually, didn’t we set – a bunch of - demons free?
Wesley: Oh. Well. Technically – yes.

A bear skrev:Jo, men Wesley har väl tidigare inte visat sig speciellt praktiskt bra på... nånting? Giles har ju åtminstone sin bakgrund som ungdomsbrottsling att falla tillbaka på, men tidigare i avsnittet kan ju Wesley inte ens lyfta ett armborst utan att riva halva kontoret... och när han konfronterar Angel i "Parting Gifts" är han ju fullständigt hjälplös. Nu är han plötsligt snabb som vinden. Men men men. No biggie.

. Har alltid respekterat när författarna inte bara skriver Buffy världen som svart och vit, att dom visar att det finns flera nyanser av grått. Alla demoner är inte onda rakt igenom, dom kan faktiskt visa känslor.
. Har alltid respekterat när författarna inte bara skriver Buffy världen som svart och vit, att dom visar att det finns flera nyanser av grått. Alla demoner är inte onda rakt igenom, dom kan faktiskt visa känslor. 

There's always slime, this is why I don't gamble.
---
OK, first I say Yuck and then I hit search.

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare