A bear skrev:Forever Chosen: lyssna inte på noike, du har i princip rätt. Men ta och se om hela säsongen när det blir dags för omtitt; även om många av avsnitten håller ganska låg klass finns det en del grejer som ligger och puttrar i bakgrunden och är värda att se... även ett uselt Whedonserieavsnitt är i regel värt att se om.
Demiurg skrev:Inte riktigt sant - jag blir berörd på slutet när de kollar på video-inspelningen med Doyle igen. Men själva "höjdpunkten", Doyle's offrande av sig själv, är för mig ljusår från liknande scener i Buffy.
AKS skrev:Demiurg skrev:Inte riktigt sant - jag blir berörd på slutet när de kollar på video-inspelningen med Doyle igen. Men själva "höjdpunkten", Doyle's offrande av sig själv, är för mig ljusår från liknande scener i Buffy.
Och för mig är det -- helt utan tvekan -- den gång jag gråtit mest över något i Buffyverse.
AKS skrev:Demiurg skrev:Inte riktigt sant - jag blir berörd på slutet när de kollar på video-inspelningen med Doyle igen. Men själva "höjdpunkten", Doyle's offrande av sig själv, är för mig ljusår från liknande scener i Buffy.
Och för mig är det -- helt utan tvekan -- den gång jag gråtit mest över något i Buffyverse. Ja, det mesta jag gråtit över en tv-serie över huvud taget sen jag trodde att S6 var sista säsongen av Red Dwarf back in '95. =)
Demiurg skrev:Märkligt. Läste att Isabella också blev helt tagen av det. Första gången kunde jag kanske skylla på att jag var på fel humör eller nåt. Men nu har jag sett avsnittet (och säsongen) två ggr och känner - ingenting.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare